(口不對心)


  放學後好想打羽毛球,果日仲有機會同李sir打添,今次必定要報仇。但當見到班長YI咁悶,我同李sir講打一局就算啦。我唔打羽毛球可以玩第二樣架咪,跟住我走左去打籃球...
 
  我終於明白自己原來真係咁口不對心!原來自己真係好鍾意打羽毛球...雖然打緊籃球,但仍然不自覺地留意羽毛球場果邊...可是心諗:人地只係打羽毛球,相反我識打籃球,唔通我咁都要同人爭?
 
  終於我見到羽毛球場二對一的情況,我可以落場打。但由我樣落場開始,再也聽不到大家既歡笑聲...我打到YI返黎,我就退出了,再次打返籃球,果然不久羽毛球場又再次傳出歡笑聲...
 
  記得我同李sir決鬥果時真係好開心,但我的高興不只於戰勝李sir,而係聽到隊友既笑聲!菲比果時,係又笑;唔係又笑。雖然有時笑到連波都打唔到,真係幾攪笑架。原來歡笑聲係令1月11日打得開心既重要原因,當然果日唔只菲比笑。但今次真係剩返菲比識笑...其實同佢地打羽毛球都係玩下,佢地咁樣攪到我覺得勁唔好意思...
 
  我靜悄悄一個人" 射波 ",直到六點。雖然悶了點,但聽到羽毛球場既歡笑聲,而且YI有時都陪我玩籃球既,感覺上都不算孤單...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()