(第一次打混雙羽毛球)


  今日放學後,何生高佬一早走左...諗住今日放學後一定無羽毛球打啦...其實羽毛球先至係我至愛,對我o黎講甚至籃球都比唔上羽毛球!(平日若果無羽毛球打,我就迫住要同港德打我唔太鍾意既乒乓波...都唔知點解只有我遷就佢,無佢遷就人...佢叫我打乒乓球,無非都係想屈我機之麻...蝦人唔識打...

  突然有一班女神出現,話要打羽毛球!!雖然佢地係唔太識打、成日都要”執波”、要開好多次波比佢地睇,佢地先領略到少少...不過我其實一D都唔介意!因為我知道自己未識打果陣,仲差過佢地...所以我真係唔介意”執波”多幾次同開多幾次。不過,我覺得佢地好介意o羅,可能係唔好意思啦...

  有樣野好奇怪,都唔知點解咁樣同人打羽毛球都會覺得好開心...照計聽人講應該要同自己差唔多水準既人打先會覺得好開心...可能唔識打有唔識打既玩法啦...又或者可能我地就係差唔多水準...不過若果唔識打既玩法會玩得開心D既話,真係不如用開心D既玩法啦!可能你聽都我咁講,你會唔多認同我既講法,仲會話我唔識打波。但其實打波既野都係玩下之o麻,何必咁認真呀?開心D唔係好咩?

  其實我都唔太鍾意規矩多多...扮晒專業咁...以羽毛球為例,又話要開對角、又話個波都出界,就唔好打...規矩太多會減低人既興趣...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()