(我脆弱、我真的無話可說...)


我探完我婆婆啦...
剛好沖左個凍水涼,冷靜了下來...

好想比個電話比曉儀...

但當諗到我尋晚鬧左一餐。
我諗我都係...唔好打電話比...

但可能同傾電話已經算係我生命中既一部份,所以我依家硬係好似唔舒服咁...


如果早知結果 我寧願從沒認識
如果我們沒有交集 幹麻會給我們偶見
如果沒有注定 為何要我練習平和
如果恨一個人是一種痛苦的解脫 我寧願忘了我
我脆弱 我真的 無話可說

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()