(今日派成績表...)


尋晚...唔打電話既我...
呆呆的在客廳望住個電話...

望到大約10:30啦...

電話響起...我上沖去聽!!
勁開心!!
真係曉儀!!


今日返學...
純粹係聽人講道同睇人攞獎...

不過睇人攞獎都好既一件事...
因為我地班有四個人攞!!
恭喜晒佢地!!

說回派完獎之後...
返課室收成績表!!

雖然我由有名次考到今次12,但我一D都唔開心...

由我收到成績表至這刻,我都冇笑過...
因為跟本就笑唔出...

我考試果排,差不多晚晚夜瞓!
世界杯有關英格蘭既賽事,我一場都唔睇...

我只求可以同曉儀一齊入十名內...
可惜原來我距離目標仲差好遙遠...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()