(道歉宣言)

 

1月6日既放學...

  • 道歉事件(一):本身放學前約左 ” 同D同班同學唱K ” ,因為要補返同其中兩位女士慶祝生日...
    回應:現在向兩位女士致歉,並祝願兩位生日快樂!

  • 道歉事件(二):之前約左 ” 去何庭X屋企打機 ” ...
    回應:對唔住呀何生,三件事件中,最唔可能就係去你屋企玩...

  • 道歉事件(三):我放學見到一班同學好努力做Board,我見班同學咁勤力,咪幫下手囉...我剪好晒D紙,以為做完晒啦...咪去左捉棋...因為冇左我幫手,佢地唔小心整親呀!
    回應:萬分抱歉...

三件事都令我o係一日中得罪好多人啦...
好對唔住以上所有人...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()