(開始去補習啦...)


唉...其實我都唔想為屋企人帶來更大既負擔架...
但我唔補真係唔得...
果個格仔黃係咁不停誤人子弟...

由開學到依家,我從佢身上一d野都學唔到...
唉...咁耐以來我都唔知學到d麥...
死啦~~已經過左我大半個中六學期了!!
以咁既情況我還可能應付高考嗎?

依家我去補習,又能夠令我進步幾多呢?
其實我都唔清楚...
因為我自知自己對英文既領悟力好低....更正係勁低之啱...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()