(去青松觀掃墓)


本來真的唔想去既,但既然一年一次...
咁就令我覺得...唔去都係唔係咁好既...
結果我同父母、母系既親戚一齊去青松觀拜公公....

可能係公公(外祖父)既關係啦....
我好多野都唔駛做,對我黎講都幾好....

我o係旅途中,影左好多相...
D相如下....

其中某D相,我o係青松觀影左相....
比屋企人鬧我黎旅遊呀!!

我諗落又係喎....
所以差唔多Delete晒.....

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()