(終於考完試了...)


考試考完了...終於可以鬆一下...
但當諗到成績表同今次既成績....
唉...死啦....

邊可以愁咁多架?
難得考晒試,都係輕鬆一下啦...
我帶左一包”助慶薯片”!(我知道佢地鍾意食pizza,所以買左包味)

點知今日考Chem,ChemMiss話要交功課....
唉...要做個張比佢。
算啦....鬼叫自己唔帶份功課咩....
結果包”助慶薯片”變左做包”頂肚薯片”....
好無奈....

做完份Chem功課後,終於可以同曉儀佢地食sushi....
之後仲影左貼紙相添....

影完相後,我同埋曉儀、Sally,睇羽毛球拍...
我買塊左$250既球拍...
雖然對我黎講真係比我預計貴左d,不過既然曉儀同我都鍾意果塊...
算數啦...

之後,我送曉儀返屋企...那時係我覺得最美好既時光...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()