(今日測CHEM呀...)


全成班同學走剩9個人...
不禁令我諗到依家時下既年青人...
唉~~

哈哈!!講到自己咁老咁...
其實我都唔太識,不過我唔想做逃兵!
而且,逃避到一時,都逃避唔到一世~

成份測驗卷得四題...
哎呀~~我當時個腦實晒...
睇條題目,要睇幾次先明佢講麥...

攪到最後只係做左頭兩題,就要收卷啦...
唉~肥緊啦...好唔開心...

曉儀可能知我唔開心啦~~
所以放左學後,曉儀陪我打羽毛球!
嘩!當堂開心番晒啦~
我完全忘記左份卷既野~

感謝曉儀

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()