(放學後...)


我見到曉儀悶悶不樂,決定唔當值圖書館...
陪著...

其後,我送曉儀去補習,不過唔係去補習...
而係幫人補習...

我係那人屋企樓下(黃埔花園)等曉儀,等左一個鐘頭倒啦...
都算唔錯,本身我諗住要等二個鐘頭倒架~

我地其後,去左食曉儀最鍾意果檔”撈麵”~
仲兩個人食一碗~~HEHE...
大家聽到我上面果句既反應:
「噓~~因為怕食得太飽,怕返到屋企食唔落飯JA!!死蠢!!」

不過係真既,因為哩個原因,我地先用食同一碗姐...

之後,我地行去黃埔間吉之島,睇下有冇一把曉儀鍾意既雨傘~
真係竟然有得買!
我買左佢,送左比曉儀

今日,我深深明白到:「愛一個人,其實只要看到對方快樂!」就係咁簡單就足夠...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()