個天文台點攪架...


今朝7:30a.m係觀塘...
我一出門口就開始落雨,唔出都唔落...(無奈...
其實落雨都唔緊要,我早就預料到。
有雨開遮囉有咩野問題呢?
但問題今日有颱風,我怕我把遮會”返”...

攪到我一步一驚心...(嚇死...
幾大風都好,我好彩一d事都冇...
我把遮好勁!

明明有吹八號風球既風,但天文台竟然掛得三號...
其中離島既地方,有吹八號風球既風!!
咁d同學點敢坐船返學呀~

果個天文台簡直離晒大譜!!

放學果陣,我去左洗手間洗面。
返到課室執野,點知唔見左把遮喎...

原來有人想”整估”坐我旁邊既人...
以為我把遮係,結果收埋左把遮,衰到仲要係把遮裏面加水...
好彩我發現得早,無傷及埋我身邊既人,只係自己中晒招姐...(無奈...

另外,曉儀唔舒服...
好擔心呀...希望早日康復...
唔知會否打擾休息,但陣間都係比個電話~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()