曉儀陪我同D朋友食lunch...

今朝我上左17號巴士,坐左個位後,突然流鼻...
我止極都止唔到,連坐我旁邊個人都情願企都唔坐我隔離。
好彩我臨落車,止到姐...可以唔使比曉儀知,唔使佢擔心~
可是被李嘉宜見到,不過佢應承左我扮若無其事...

我繼續如常等曉儀返學、幫拎野。
點知拎、拎下野,曉儀突然唔使我拎,好似知我唔舒服咁...

之後,我個鼻有d痛。所以我去左洗手間,濕下個鼻。
沒料到,再一次流鼻今次我d”彈藥”紙巾,o係上一次”戰役中”又用晒。
而且今次d鼻,流得仲犀利d添,我極都止唔到...
好彩高佬突然入黎,見到我咁,幫我返課室去問人借。
有個同學見得流得咁犀利,仲幫我叫老師添...
攪到連石sir都知添...

Lunch果時,無想過曉儀肯願意同我地班男仔食!
大家都知曉儀同班男仔平時都冇多句講...
我真係好感動~~
唔知覺得班男仔點呢?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()