(二姑媽o係美國加利福尼亞州黎左香港~)

佢好耐都唔黎一次,我當然會歡迎啦!
我諗...我只能咁講...

我記得上次見佢就係前年:
因為我麻麻(袓母)因肝癌病危,
二姑媽先同二姑丈由三藩市度返香港,見佢媽媽最後一面。 

我記得麻麻出儐果時,二姑媽同二姑丈都已返美國做野了...

而二姑媽今次返黎係睇返麻麻個骨灰位、換智能身分證同中秋節返香港團年~
講開團年,其實二姑媽都幾慘架,佢係果邊冇人冇物...

親戚都冇多幾個,所有o係美國果邊既親戚,全都姓”楊”~
佢丈夫(我姑丈)既姓,因為人地姓”楊”一家移民去美國...

姓”方”既全都o係香港。
二姑丈o係美國果邊,又突然開始鍾意賭錢...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()