(買唔到衫)


  放假真係好悶呀,突然諗起我校F.5流濃丁丁佢著住件” 黑色西裝長褸 ”好好睇,我都想要返件,但衰在我無咁高呢...

  所以唔買長褸,想要件中褸,點知落左官塘行左兩個幾鐘頭都搵唔到...連Giordano同Baleno都冇得賣呢...

  我見唔到佢擺出黎,咪問售貨員囉,點知個售貨員話:「西裝褸已經過時啦,OUT啦!!你應該試下而家我地擺出黎嘅其他衫...」

  我心諗:「你冇得賣就算啦,唔使咁呀嘛?」我睇都唔睇下其他衫,就離開左果間出名時裝店...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()