(反省...人際關係差!?)


  被人提及自己既人際關係差...少不免令我諗下自己既人際關係...

  其實真係唔係幾好,但我諗都未算到差既...

至少我未係去到 " 犯眾憎 " ,起碼自己仲有一班好朋友,班朋友有男又有女...

問題在:
我只不過係個聆聽者,唔係演說家...所以...
  1. 當別人冇野講,就會開始冇話題...
  2. 別人講得太多野時,會唔好意思地唔出聲...

所以我先至”唔係咁討人喜愛”姐...

  但本身我就係鍾意聽人講野,所以請唔好介意我唔出聲...其實聽人講野都幾好呀,可以更了解對方既感受...對好多人黎講,我都算係個心靈醫生架。佢地有時都會將D
唔開心既事話比我知...

  我鍾意人地講D
唔開心既事,因為世界共享既人多的是,但共患難既人就唔知你有冇啦,但肯定我願做...

  我覺得聽人地D
唔開心既事有用過聽D開心既,因為聽左人地D唔開心既事,我唔會做呀嘛...

  反而我覺聽D
開心既,就冇麥用。因為開心既事未必一定係關果件事,有時可能係關果個人...例如:您既情人同您行街睇戲、佢講我愛你,你自然會閞心...

  事實若果我照住咁對住你做,你未必會開心...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()