(剪左個好短既頭髮)



我知道自己d頭髮有d過長...所以放左學後,唔玩羽毛球咁耐...(未夠五點就唔玩)

我知道原來有人唔鍾意頭髮長...所以今次我特登叫個理髮師剪短d...誰不知...個理髮師剪得超短!!我都未試過咁短...所以唔係好習慣...

自己又衰在剪頭髮果陣:
  1. 除眼鏡...
  2. 打羽毛球後好累...剪剪下頭,我都忍唔住瞓左...

若果唔係一定制止到佢既魔掌....

好彩瞓覺果陣冇流到口水,唔係就真係醜死怪!!

不過依家都係醜死怪...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()