(難忘的一天)

 

本身立志了在14 March先會做的事,竟然不能自控地做了出來...

鍾意一個人連講都唔敢講,果d先有問題,都唔知係咪男仔!!
所以我覺得自己一d都冇問題囉...

另外我認為身為男仔,唔通要對方做主動咩?因此我認為自己係有必要咁做,不會後悔!
其實我發覺自己都仲係未夠主動添...若果你發覺自己比我還要差,那就加把勁!!
機會不會等人...


我只係有些少唔滿意自己d耐力不夠,連兩星期等到14 March也忍不了...

對於我自己既突如其來的表白,班長也嚇一跳...
幸好我總算得到一個唔錯的回覆...已心滿意足...
下午食lunch後,返回學校之際,發生一件幸福的事...(但不會說給你知,因這是秘密...)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()