(衰人格仔黃)


今日英文堂,衰格仔又點人刷黑板啦!
唉...煩氣!
我見個個人都只會用粉刷刷黑板,刷到周圍都係粉,吸死坐前排果d人...
我就免為其難幫下手啦...

我刷完就算啦,又要講埋d廢話囉...
「你真係個好人...」
我心諗:「我都唔係諗住幫你架,我唔想坐前排果d同學食你d塵ja...你唔好多謝我,只要你答應我,自己用濕布沬黑板,就得啦...」
你唔得就唔好講埋晒d無謂野啦...

跟著佢又點人啦...
今次叫人出去講Oral囉...
佢點可以咁快叫人講架?我完全唔知佢教過我d咩野,點識講呀?

佢話點五個人,但佢都唔只點五個...
因為佢點極d人,果d人都係放棄!
咁就證明佢自己要檢討一下啦!
點知佢仲唔知錯,繼續點人囉...
竟然仲比佢點左我女朋友阿儀!!

冇計...雖然唔識講,但我為左衰格仔放過...
求神賜給我力量!!死就死啦...

唉...我的結果當然死得多慘啦...
慘在我更不能阻止衰格仔對我的阿儀...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()