(我重見回當值圖書館的曙光!!

 

今日星期四,放學後又要在圖書館當值...
心諗:又係無聊的一天...

每次圖書館當值,一個使用者也沒有...
即使有人入來圖書館,都只是借廁所...
只次當值都只有我們這些管理員在食塵...

一次一次的過去...
其他管理員都懶散了...
連要陪我當值的其他人,都只會在圖書館放下書包後,就下了操場玩...
剩下我一個的圖書館比沙漠更加荒涼...
無耐我曾經向上天起誓,曾經要努力做好圖書館一職,所以我決不會就此落操場玩,要堅守最後一刻!

但自從上星期四,我因陪不舒服的女朋友阿儀睇醫生後...
由於破例了一次,令我有了另一心態:
反正我再努力也不能做到曾許下的承諾(做好圖書館一職、100%出席)...
因此再沒有了幹勁...

我今日態度散慢地繼續當值...
我沒有想過阿儀會過來找我,我真的很開心!!
令我對圖書館一職,再次充滿熱誠了!

P.S:
可惜係今日唔知點解,平時都出晒去打波既其他管理員,個個都好似未見過靚女咁,都唔去打波...係晒度做電燈膽...
首先男班長走黎當值,當佢早走了冇耐...何生又走黎當值,仲當值到4:45p.m最後...
平時又唔見佢地咁勤力喎...
唉...完完全全比d外人攪亂晒囉...唯有等到4:45收圖書館後,先有d二人世界...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()