(Winnie the Pooh)


今日我應該溫書Bio既~~
但我用左d時間係,間7仔d扭蛋機度...

我係要扭個pooh比曉儀...
我帶左七個5蚊!!
但我扭晒七個五蚊都扭唔到...

用左成35蚊都扭唔到...
加上Eng考得好差,極度無心機...
所以放棄了!(最大原因冇晒5蚊)

扭唔到姐,可以買架嘛!
我去買左個pooh毛公仔....
個收銀找左一個5蚊比我...
我又開始唔服輸啦!!
我用埋果個最後5蚊扭....終於扭到啦!
聽日我要送比曉儀先!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()