(Winnie the Pooh後記)


今朝我係巴士站等曉儀...
我首先攞左個5蚊既豬仔比曉儀,呃話扭唔到個Pooh...

但其都唔算呃佢既...
因為用左七個5蚊都扭唔到後,我本身都諗過放棄架啦...

當然我最後攞個5蚊既pooh出黎...
已經開心到不得了,所以我攞個pooh毛公仔出黎...
因為唔想影響既心情,陣間仲有個Bio Exam嘛!!
所以個毛公仔都係放左學先比啦!

曉儀開心完一次又開心一次!
我見咁鍾意,我都好開心!

不過既然個個pooh既毛公仔同個成5蚊pooh功效一樣...
下次都係唔扭啦!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()