(悲喜交集的一天...)

純粹都係一d想唔通既感情事...
加上考試既成績...暫時好似冇科pass....
唉~~~~
派成績表果陣實....死啦....
殘存亦沒路,兵敗如山倒...
心情真的好Down....

放學後,我同曉儀佢地打左一陣羽毛球:
令我忘記晒d唔開心既成績...(因為成績已經出左,已是改變不了的事實。)
再且,我憂慮既感情已唔係咩野大問題了...(原來都只係班男仔亂咁講野!!)
天色只是昏暗,並未下雨。只要把雲霧驅散,天便會回復光明!
心情即刻180度改變!!真的好Happy!!

p.S.我一定查出邊一個咁衰,竟然唱左我同曉儀鬧交既心事唱出去!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()