(行APM同睇戲...)


約左曉儀睇《冰河世紀2》,長毛象文輝識到隻雌性長毛象大隻妹!
一段可歌可泣既愛情故事從此發生...
其實故事當然不只於此~~
只是我最喜歡那段吧...
我愈來愈鍾意同曉儀渡過屬於我兩的二人世界!!

之後,我同曉儀去荃灣搵將來補果間補習社...
再之後,我同曉儀去葵芳夾糖糖...

最後...行到好攰好攰...
不過雖然攰,但好開心!!
好想日日都可以咁攰,因為我更想日日有得開心!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()