(行街兼觀星...)

今日又可以同曉儀單獨利街街啦,好開心呀~~
我地今日會行旺角!!
但我已經半年冇去過旺角E2出口果邊啦...
只怕”人生;路不熟”...

自從我麻麻上年10月24號,10時24分離我而去後...
我都無心機行旺角,特別係E2出口麻麻屋企附近,因為行親果度就只帶給我傷痛既回憶...

曉儀好似都只道我既心事咁,行行下...
話行去E1出口既朗豪坊...

今晚我同石sir、黃天安、KAT同埋KAT的細佬一齊去大尾督度睇星星添...
雖然石sir的望遠鏡都只能吧微小的星星放大到紅豆般的大小,但我仍感到它的偉大...
天父能創造出這麼宏偉的宇宙,以及天地萬物,真叫人敬佩!!
最可惜係今晚睇唔到曉儀最想睇既天蠍座...

我仲見到在香港市區絕了跡既螢火蟲添!好難得!
可惜我影唔到螢火蟲比大家睇,因為四周環境太黑了...

今日真係浪漫既一天!!
因為我真係好想同心愛既人睇星星,享受郊區寧靜既一刻!!
今天已經完成左一半啦!
我同曉儀係旺角又影左d靚靚既貼紙相!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()