(又開始要返Ever Learning啦...)


今日3:40要返補習社...
所以約左曉儀食午餐...

我諗應該去曉儀最鍾意果間吉仔(吉野家)度食。
果度d牛肉飯又真係幾好食架!!
但d雞腓飯就麻麻地啦...

我一向為食就唔可以唔認架啦...
所以今朝都煮左個”出前一丁”既米線黎食。

唔知個米線幾時出既呢?
又真係幾唔錯喎...

雖然佢裏面果包味精粉,又真係多左d...食得多都冇麥益...

而且裏面包調味醬,又真係有好多肥油...
但一餐半餐理論上應該唔死得既...

比著我:若果d毒藥係好味,我都會試試...


p.s:原諒我既不智,但為食係金牛座既性格...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()