(慶祝我同曉儀相識既第五個月...)

約左曉儀係淘大花園間”英皇”度等...

我見曉儀補曉PHY仲未放,所以行左去德褔間”宜家傢俬”...
買D鍾意食既爆谷”炮谷”~~

因為驚補完習肚仔餓...
仲諗住比D驚喜...

點知原來果度咁鬼遠!!

結果又遲左到...
去買果D真係我極大既錯誤...

雖然本來好嬲架...
但當見到D爆谷又冇晒事...開心!!

之後我地行淘大、我請左曉儀食KFC下午茶同晚飯既”吉仔”~

曉儀又請返我影埋貼紙相!!

之於禮物呢...
我預早送左啦...

係poohpooh手機繩!!
因為原本佢話唔得閒行街,所以預早送左...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()