(入沙田睇婆婆...)

婆婆原來唔係有果隻洛沃克病毒...
而係一般既腸胃炎...

但對於一個年近九十既老婆婆黎講...
少少既事,其實都好大事!!

婆婆這幾日都只食粥...
佢話自己唔食固體食物喎...

我覺得佢咁食先更加冇營養...

不過我地做細既...
有d野係唔方便講、亦都唔夠佢講...

點都好啦...
希望婆婆快d好番!我會為您祈禱架啦...

今晚舅父同舅母入沙田睇住婆婆,所以我同媽咪就返屋企...

當我地返到屋企,又聽到...
舅父電話,佢話婆婆係屋企又唔舒服...
問我地今朝婆婆食左d咩...
佢唔問婆婆,問我地o既!?
可以婆婆在洗手間o瓜...

今晚媽咪用手提打比婆婆,婆婆話佢食左藥依家好d啦...

我終於安樂晒...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()