(最近絕頂無聊既我...)

開始迷上睇漫畫同睇電視,亦同時有番睇卡通片既習慣!
當中首推本港台既[最遊記]同翡翠台既[keroro軍曹]
 
關於[最遊記]:
本港台有麗音選擇,所以我可以聽返日文原音,正~
故事以西遊記改編而成。
不過除左一樣係個四個主角,一樣妖怪成群同要去西方之外,我真係搵唔到其他相同之處 ~

今次既四位主角唔慈悲為懷都算啦!仲食煙飲酒追女仔樣樣齊。
本來手無搏擊之力、下下要人保護既玄奘三藏。搖身一變成開槍唔眨眼仲好憎人嘈生晒既僧人(其實咁樣仲可唔可叫僧人呢......)
而原著中花心好色既八戒今次好專一,外型亦斯斯文文好溫柔,不惜為保護愛人而大開殺戒。
反而本來唔多好女色既悟淨,今次就變為自命風流成日亂攪男女關係既人,但我又唔多覺得佢靚仔播!
而主角孫悟空算改得少,只係由勁聰明變成蠢蠢地咁......
總之響[最遊記]既虛擬世界,幾離經叛道既野都可以發生。

我諗睇都哩度......
大家都會明白[最遊記]差唔多係一個全新故事咁,所以如果你對原著有好深印象,又或者好中意原著咁我勸你唔好睇啦,因為你未必接受到d同以前咁唔同既野......
仲有呀!!
如果你道德標準好高,你可能覺得:[哩班人攪咩呀,咁離譜既!!]

而我就始終覺得哩個係一個故事,所以無話接受唔到既。
說實在,有時我都會覺得自己睇個d卡通片呀漫畫呀......入面既世界好變態,d人正邪不分又好多背叛咁,但對我而言合埋本書之後就咩都完晒。
我亦唔希望哩d野會響現實生活中發生。
話晒我只不過係正常人,要激響虛擬世界激夠佢好啦!
生活平淡簡單永遠最易開心滿足~~

不過今次我可以咁容易接受到[最遊記],其實仲有一個好重要既因素.....
就係我好唔中意[西遊記]!

我唔明點解大部分既妖怪都係女人?
我亦唔信個四個人千辛萬苦去取天經就可以拯救世界!如果一部經書可以救到咁多人,咁d人咁努力去對抗妖魔為咩呀?
仲有呀!
佢地又明知取經路途遙遠困難重重,都叫個四個人去做?
d天神唔係好叻既咩,咁點解佢地又唔自己去取西經呀?
總之我就唔中意哩個[西遊記]啦!
不過改編自佢既其他故仔我又接受到,真係奇怪~

至於[keroro軍曹]:
我諗唔使我多講都大把人清楚過我,一班眼高手低毫無威脅既青蛙型外星人,話就話黎侵略地球,實際上佢地無比人食左都偷笑啦~~

由於主角keroro就係咁白癡,所以成個故事內容一樣無厘頭,每次都做到好似好搞笑咁,其實我每次睇完都唔覺得有咩野咁搞笑(可能我領悟能力不夠o瓜...)
但係曉儀鍾意睇,所以我都會繼續支持!

今日曉儀補開果間現代(生物)突然有故障,早左放學...
所以黎左我屋企,睇埋[keroro軍曹]先去補活學(英文)...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()