(同曉儀拍拖半週年)

今日係我同曉儀既重大日子!!

可惜今日仲要補習...
咁都好既...
我咪可以有朝早既時間黎寫信比~~

我諗如果今日我咩都唔做,第日一定會後悔!
雖然尋晚做中文讀書報告做到好夜...
因為個傻豬話,我唔做起份功課,就唔同我出街~~

雖然我覺得我唔做起份功課,應該都唔會拒絕我...
而且我都可以”握”
但我認為兩人之間最重要係講”誠信”!
既然我一早都做左大半,仲差感想之嘛...
一於寫埋佢先訓覺啦!

但今朝遲左起身,結果寫信既時間又少之又少...
o係爭分奪秒既情況下,忙著寫信比
我仲張份禮物同套信一齊收埋入個信封...

之後,同食壽司...
等位果陣,咁啱又撞到子tsz yin(子賢)!
原來我地等緊同一間壽司店。
曉儀話,我同子賢真有緣...

我地兩人之後影埋貼紙相,我就送返屋企。
屋企坐左一陣啦(都有一個鐘到架),我就返屋企...
臨別依依,我先比套收埋左好耐既信,唔知鍾唔鍾意份禮物呢?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()