(提早來既情人節!?)


  食完Lunch,回到課室.突然被白欣問到情人節去邊...

..........................................

  我無言以對...我d天生唔高大唔靚仔唔識講野無情趣既人...《大雄》歌詞:『自問是未滿分 自問是沒信心 實在是未夠本事試問我果日又會去得邊喎?我咪話一個人係屋企囉...唔知點解好似講錯野咁...丁丁無啦啦笑,真無奈...

  坐落不久,想靜d溫書,所以諗住去圖書館溫CHM....發現黑板寫左d奇怪的東東...”情人節快樂...”雖然今日係我係值日生(21號)...但見到都即時刷掉,既然情人節快到,就給大家祝賀一下...

  上堂鐘響起,我返入課室...真令人吃驚!!我發現竟然有我個名係黑板...邊個咁無聊,咁得閒架...我其實都無所謂;但職責所在,想在黎sir入課室前刷左塊黑板...而且當時班長何生歡歡笑”娜塔莉”個名翻譯得唔好...我有見如此...
 
  上完黎sir既PHY堂,終於到測CHM...我本身都唔係好識CHM,所以其實我都唔想攞格仔紙出黎架...但...我係D對上司絕對服從既人...

  放學同YIKAT班長打羽毛球...幾開心...打完羽毛球後,去麥當當食野...見到何生高佬...即刻一齊研究(Simple Harmonic Motion),唔知點解一研究書本,明明肚餓都完全唔覺晒...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()