(疲憊不堪...)


  琴日唱K都幾好玩!可惜我唱歌五音不全...辛苦了各位既耳仔...另外唱K後,開始唔舒服,個頭赤赤痛...但我還可以堅持...

  到食完下午茶,唔知點解開始眼瞓,狀態不知不覺跌到最低...不過既然難得見面,影張相也是個好主意!而且我都想盡全力迎合所有人,希望給他們一個好印象,因為有D同學仔只係見過一兩次面...例如:安仔及Sally。

  但當我影相果時,我個頭實在痛得不得了,所以想笑都笑得好牽強...攪到影出黎既相都麻麻地...浪費左你地D錢,早知我就應該先走...唔好意思...

  影完相我就走左啦,怕真的暈在街頭...當上左巴士1A,就開始瞓覺...瞓到到站,換左件衫,就繼續瞓;瞓到食飯,沖左個涼,又繼續瞓...瞓到今日天光....前晚(2月2號)我明明都早瞓架...都唔知點解會咁疲倦...

  打完咁少字,又開始....zzZZ
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()