(受傷了...)


今日P.E堂...

當我左腳屈膝綁鞋帶...KAT可能冇留意我啦,突然開左個羽毛球...

當時我左膝是跪在地上,我急忙之際...
用盡膝頭哥的力把自己撐上前,把羽毛球打了回去...但膝頭哥損了...


之後我唔打羽毛球,走去練雙桿...

但我竟然忘記了自己隻右手的舊患,結果又弄傷了...痛!!痛!!痛!!

超級黑仔...

今日放學見到班長走,但沒有追上去。

因為自己膝頭痛,跑不了...

而且自己最討厭別離...

再且我手又痛,都幫唔到班長
攞野...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()