(感謝阿儀KAT...


今日放學佢地陪我去圖書館當值....
聽日chem test,順便溫書啦!當我地發現唔識果陣...
Chem Miss竟然走左...
我唯有搵黎Sir啦,無奈...
放左學,阿儀陪我搭17號,好幸福...

我聽日有英文Oral Exam、中化Oral Exam同有Chem Test...
我今日無時無刻都處於擔心及懼怕,但我在巴士裏十分享受那寧靜既一刻...

那一刻我真的忘掉了所有...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()