倒了...)


昨晚約左女朋友,今朝食早餐!!
我地好少單獨約會架,所以成晚都開心到訓唔著!

今朝攪到遲左起身,成7:00後先醒...
”拿拿臨”換衫即走...
大約7:15出門口啦...
好少咁早出門口,唔知道17號d車密唔密架嘛...
我係咁跑、係咁跑,曾經還跑到連水樽都跌過...
這其實已經是天主提示我”不能再跑”的先兆!
可是當時的我完全無理會到,只想不要遲到...

我從拾起個水樽,插回書包後...
我更加快腳步,追回拾起水樽的時間...
距離巴士站一個街口,見到17號要開,我更要快跑!

我一路跑,一路扭左扭右(走去左邊又轉向右邊,目的是過人)
由於距離巴士站一個街口,有紅綠燈...
我係差不多紅綠燈就滑倒了...

車又追不到,人就跌倒...好無奈...
最後我都係要搭第二班17號,衰啦遲到啦...
曉儀實走左啦,遲到成10分鐘!

點知原來曉儀都唔知醒,怪不得天主提示我”不能再跑”啦...
神奇呀!!阿儀有一種止痛既能力!
曉儀原來有種咁既能力!一黎左,我完全唔痛啦...
另外,今日係白色情人節。
我當然有禮物送比啦,點知我跌倒果陣整爛左...
份禮物係一對雀仔公仔,好彩左爛左...
原來
曉儀唔鍾意雀仔...

下面張相係....
尋日送比曉儀既兼親手整既小西餅...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()