(家長日)


今日夜晚約左去曉儀既屋企食飯!!
所以我真的很擔心及憂慮...
因為唔知對方家長點睇我...我自己又缺點多多...

我知~~無人係完美...
但在唔完美之中,都可以作比較架嘛...

雖然我知道內在美比外在美重要...
但第一次見面又能看出甚麼呢?
我不能不否認...
別人只會比較人的外在美...
男仔有甚麼外在美呢!?

靚仔!?大隻!?高大!?風趣!?幽默!?有錢!?
我愈想愈弊...
好似我冇樣有喎...真的弊傢伙!!

哈....哈!!我一樣冇...
但其實咁樣都有問題嗎??
最重要係我知~~
我愛曉儀、我會對好好,願意為左快樂而負出任何野...
即使表面上我沒有外在美都甚麼問題架...

我沒有六尺高 我卻會待
我會接受一切的改造...

李克勤《高妹》

話雖如此姐...
但怎能叫我不憂心呢...
因為後來我知道曉儀家姐既男朋友都黎,咁樣唔多唔少都會攞我黎作比較吧...

雖然我真是有少少憂心,但我依然有信心!!
因為我認為我對曉儀既愛,必定經得起今次咁簡單既考驗!!
所以我從無諗過後退,仍然硬著頭皮地上去...

最後我發現我既憂心根本上就係多餘...
曉儀既屋企人根本當我朋友咁看待...沒有問我好多野...
佢地給我一份溫馨既感覺,好溫暖!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()