曉儀問左我一個問題)


今日下午
我同曉儀去左西九龍間壽司鋪食壽司...

食完次後,去左一間三聯書店書...

曉儀睇左一本講男性祕密既書~
跟住,問我都係咪咁...

其中有條大約係咁:您係咪唔鍾意結婚架?

我聽到當堂”噢”晒嘴...


有人說婚姻如賭注,我又怎能用的幸福陪我去賭呢?
其實我一直都沒有抗距結婚,只是希望有計劃地一步一步去計劃將來。

天主教教規中,不准信徒離婚……

因此婚姻對我來說,這是一輩子的問題,怎能沒計劃呢?

我一起努力,找到幸福的終點!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()