(家訪...)


講笑ja~
邊有阿sir黎我屋企呀~

其實係曉儀黎我屋企~
我地約好左係觀塘地鐵站果度等~

首先去補習社問d野先,先再上我屋企做Phy...
點知我妹妹又要跟住黎,因為有d地方唔識去,要我帶。

要簡衫著,所以我就遲到啦...
好彩曉儀冇嬲我~

我決定帶左妹妹去apm間扭蛋鋪~
結果,連我都忍唔住扭pooh,我第二個就扭到pooh,最重要係曉儀都鍾意~
算係好運吧~

夜晚,我一家人(包括曉儀)去左
之後,我地做Phy做到11:45先走...

但果時可能冇晒車,我坐taxi送番屋企,坐番taxi走...(散晒)

雖然有d攰,但總括黎講係”好開心既一日...”

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()