(星座之最...)


我發現左好有趣既網頁,叫做《星座之最》...
其中這些係有關我金牛座既~~

優點

  • 最專一
  • 最穩重
  • 最博愛
  • 最節檢
  • 最老實
  • 最勤奮
  • 最會理財
  • 最會利用時間
  • 最愛好和平
  • 最有耐心
  • 最溫柔
  • 最守秩序
  • 最不好賭
  • 最多金嗓子
  • 最佳丈夫

缺點:

  • 最愛吃
  • 最會吃
  • 最愛錢
  • 最愛美
  • 最木訥
  • 最女性化
  • 最難從失戀中恢復
  • 最固執
  • 動作最慢
  • 最怕改變
  • 最怕浪費
  • 最不知變通

不知是好是壞:

  • 最多壯身材
  • 時常最正
  • 最有藝術氣質
  • 最喜歡烹飪
  • 最不愛出鋒頭
  • 最禮尚往來的星
  • 最適合當上班族
  • 最多女性嬌小的星座
  • 最佳太太
  • 最佳廚師

部份有關金牛座

  • 最容易羞澀~~金牛
  • 最遲鈍~~~~金牛
  • 最墨守舊法~~金牛
  • 最重視傳統~~金牛
  • 最有異性緣~~金牛

我係金牛座B型血,但我一d都唔多覺自己最有異性緣囉~~
我深信勤奮既,所謂「一分耕耘、一分收獲」。

所以我同曉儀既關係係苦心經營...
唔係一時之間衝動既事...

P.S:星座之最http://tf90.tfvs.tp.edu.tw/8806067/wade3-5.htm

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()