(有生之年收到既第一信!!)

今日星期三,如常一樣下午要去補英文。
但係今朝收到個電話...
原來曉儀打黎,叫我同埋佢屋企人一齊去飲茶...
好開心!!(開心程度+100%)

飲完茶後,曉儀比左封信我...(開心程度+400%)
生日卡同聖誕卡都有收過,但都冇咁開心!

我答應過曉儀會好好保全!!
我當然唔會講封信既內容,因為這是我同曉儀既祕密~~
哈~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()