(第二日返工...)

開心的係:今日又多左d同班既同學加入派傳單行列...
傷心的係:唔可以同曉儀一Team啦...

算啦,唯有各有各做...

但心情真的很差很差...
唔打啦,好煩!!

雖然我想只係繼續扮到若無其事...
一反常態,開始少少地冷漠曉儀...

但好似所有人都睇得出...我的兇...
我諗我應該過份了...
好對唔住!

諗起古巨基 - 《一光年》歌詞:

曾花光氣力踫你雙手
我愈接近我愈發現遇氣流
明白你這美態永遠不配我擁有
然後發覺兩腳不再願意走

共你相差一光年
就算多走一千年
無論張不張兩眼
仍沒法相見(難望你一面)

共你相差一光年
未可高攀是你一張臉
如何吶喊 連自己都不聽見

(如流淚了 連自己都不聽見)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()