(何家飯局)

今日係庭烽媽媽叫我同一班朋友(子賢、港德同阿朱,四個人),去庭烽屋企食飯~
可是,果日下午我要去補習英文,所以遲少少先去得。
結果,我係最後一個到,有種好似遲大到既感覺...

原來庭烽媽媽煮野食都幾好食!
我最鍾意食庭烽媽媽煮既咖哩牛腩,一個字”正”!
令人回味~

食完飯,我地打機、打麻雀...
我當然鍾意打機多d啦!!
我同港德玩足球gamePS2日版既《Winning Eleven 9》~
初時我對d手制唔熟識...
OWN GOAL都試過...

但之後我熟習返d手制,有返PC美版既《Winning Eleven 9》既水準~
用(我)AC Milan(AC米蘭)作客大勝
(港德)FC Bayern Munchen拜仁慕尼黑
2比0!!

最後由於玩得太夜,我地決定玩通宵!
我大既也明白麻雀點打~

第二日我地同庭烽媽媽飲早茶~
好開心!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()