(庭鋒生日)

庭鋒今日生日喎,我當然放左工就要同佢慶祝啦...

衰在今日係星期一,我要返工。
如果唔係我就可以同佢地(庭鋒、庭鋒媽咪、子賢、港德、阿朱)踩單車啦~

放左工我約左佢地係大圍火車站間「大快活」度等,反正佢地都要還車。
可是只見到庭鋒同港德還二架車,點解會咁?
個單車鋪老闆突然話左一句,我就明解了...
「你其餘果三架車,用的士返真犀利!」
原來其餘三人為了庭鋒生日作準備,叫了庭鋒爹o地(的士司機)載運番三架單車去還車~
之後,我地三人(庭鋒、港德)番庭鋒屋企慶祝!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fong Raymond 的頭像
    Fong Raymond

    Fong Raymond的部落格

    Fong Raymond 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()